Foto kurz pro začínající fotografy - VASFOTOGRAF.COM
Menu

Foto kurz pro začínající fotografy

Základy práce s digitální zrcadlovkou

Naučíme se zde, co je třeba vědět aby mohli vzniknout pěkné fotografie za různých světelných podmínek.

Ukážeme si jak ovládat digitální zrcadlovku.

Představíme základní termíny a postupy ve fotografii.

To vše v malých skupinkách max. 6 účastníků. Délka workshopu jsou 3 hodiny.

Foto workshop - práce s digitální zrcadlovkou

Foto workshop – práce s digitální zrcadlovkou

Kurz je rozdělena na dvě části.

Teoretická část (1 hodina na učebně), kdy si představíme základní termíny a postupy ve fotografii, včetně nastavení vaší zrcadlovky.

Praktická část (2 hodiny) převede vše z teoretické hodiny do praktických příkladů.

Na konci našeho setkání budete vědět, jak na fotografii. Poté již bude záležet jen na Vás.

Termíny foto kurzů

První z termínů letošního zimy připadá na 15.1. 2015. Následující budou navazovat přibližně po třech týdnech.

Termíny budou vyhlašovány podle počtu účastníků.

V průběhu kurzu zažijeme procházku Prahou. Ukážeme si ty nejfotogeničtější pohledy na stověžatou matičku.

Představíme si základní informace, jak používat fotoaparát při nočním fotografování za minimálního osvětlení.

Naším cílem bude se naučit správně používat fotoaparát se stativem pro pořizování nočních snímků.

Povíme si jak správně exponovat, jak pracovat s dlouhými časy a světlem.

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro všechny amatérské fotografy, kteří se chtějí zdokonalit v pořizování fotografií za různých světelných podmínek.

Účastníci musí být pro úspěšné absolvování kurzu vybavení vlastním DSLR fotoaparátem, stativem a chutí se něco nového dozvědět.

Účastník v ceně kurzu získává studijní materiály v elektronické podobě, které mu pomohou dosáhnout požadovaných výsledků.

Hodí se i dobrá nálada. Na Vaši účast v našich kurzech fotografování se budu těšit.

Teoretická část výuky na učebně

Teoretická část výuky na učebně

JAK NA TO?

ZAVOLEJTE

na tel. č.: +420 602 533 168 a objednejte se na konkrétní termín a foto kurz – workshop.

PŘIHLASTE SE

do vašeho e-mailu, Vám zašlu potvrzený termín a detaily focení.

Těšte se na naše společné setkání plný nezapomenutelných zážitků a nově získaných zkušeností.

PO KURZU

Probereme vaše výsledky a povíme si, co lze ještě zlepšit.

TRÉNING

Pak už je vše na Vás. Pokud získané informace převedete do praxe, uvidíte jak se Vaše fotografie zlepší.

Rádi byste bližší informace k tomu, jak fotografování probíhá a co je třeba mít sebou.

Objednávejte

Na kurz se přihlásíte objednávkou prostřednictvím e-shopu.

Přihlašte se k odběru a shrnutí základních rad toho, na co nezapomenout, a na co dát při focení pozor, obdržíte vzápětí na váš e-mail.

Budu se těšit na osobní setkání.

Kontaktní formulář

Kontakt VASFOTOGRAF.COM

Komentáře

comments