Individuální foto workshopy - VASFOTOGRAF.COM
Menu

Individuální foto workshopy

Individuální kurz fotografování

Nedaří se Vám ovládnout svou digitální zrcadlovku? Stále nejste spokojeni s vašimi fotografiemi. Nevadí, umíme Vám pomoci.

V našich individuálních foto workshopech se naučíme, jak udělat pěkné fotografie. Ukážeme si prakticky jak na fotografii architektury.

Vše záleží na vašich požadavcích. Tento kurz umožňuje řešit vaše individuální potřeby.

Délka workshopu jsou 4 hodiny.

Kopule Kostela svatého Františka z Assisi

Kopule Kostela svatého Františka z Assisi

 

Jak naše foto workshopy probíhají?

Naše foto kurzy jsou rozděleny na dvě části.

Teoretická část (1 hod. na učebně anebo přímo v terénu), kdy si představíme základní termíny a postupy ve fotografii, nastavení zrcadlovky.

Praktická část (2 hodiny) převede vše z teoretické hodiny do praktických příkladů.

Na konci našeho setkání budete vědět, jak na fotografii. Poté již bude záležet jen na Vás.

Termíny foto kurzů

Termíny jsou vyhlašovány dle dohody, počasí a Vašich možností.

V průběhu kurzu zažijeme procházku Prahou. Ukážeme si ty nejfotogeničtější pohledy na stověžatou matičku.

Představíme si základní informace, jak používat fotoaparát a přizpůsobovat jeho nastavení konkrétním světelným podmínkám i typu focení.

Naším cílem bude se naučit správně používat fotoaparát.

Povíme si jak správně exponovat, jak pracovat s dlouhými časy a světlem.

Pro koho je kurz určen?

Kurz je určen pro všechny amatérské a poloprofesionální fotografy, kteří se chtějí zdokonalit v ovládání svojí digitální zrcadlovky.

Vyzkoušíme si pořizování fotografií za horších světelných podmínek.

Účastníci musí být pro úspěšné absolvování kurzu vybavení vlastním DSLR fotoaparátem, stativem a chutí se něco nového dozvědět.

Účastník v ceně kurzu získává studijní materiály v elektronické podobě, které mu pomohou dosáhnout požadovaných výsledků.

Autorské fotoobrazy Praha

Kouzelná zákoutí Prahy

JAK NA TO?

ZAVOLEJTE

na tel. č.: +420 602 533 168 a objednejte se na konkrétní termín a foto kurz – workshop.

PŘIHLASTE SE

do vašeho e-mailu, Vám zašlu potvrzený termín a detaily focení.

Těšte se na naše společné setkání plný nezapomenutelných zážitků a nově získaných zkušeností.

PO KURZU

Probereme vaše výsledky a povíme si, co lze ještě zlepšit.

TRÉNING

Pak už je vše na Vás. Pokud získané informace převedete do praxe, uvidíte jak se Vaše fotografie zlepší.

Rádi byste bližší informace k tomu, jak fotografování probíhá a co je třeba mít sebou.

Cena za 4 hodiny individuálního foto workshopu již od 1990,- Kč.

Objednávejte

Na kurz se přihlásíte objednávkou prostřednictvím e-shopu.

Jeho obsah připravíme podle Vašich představ.

Přihlašte se k odběru a shrnutí základních rad toho, na co nezapomenout, a na co dát při focení pozor, obdržíte vzápětí na váš e-mail.

Budu se těšit na osobní setkání.

Kontaktní formulář

 

Komentáře

comments