Kurz fotografování moderní architektury - VASFOTOGRAF.COM
Menu

Kurz fotografování moderní architektury

Kurz fotografování moderní architektury

Nevíte jaký dárek dát začínajícímu fotografovi? Dejte mu foto kurz fotografování moderní architektury!

Naučíme se zde, jak udělat působivé fotografie moderní architektury. Ukážeme si prakticky jak na fotografii moderní architektury.

Ukážeme si jak vnímat linie a křivky budov a jak správně komponovat.

To vše v malých skupinkách max. 6 účastníků. Délka workshopu jsou 3 hodiny.

Kurz je rozdělena na dvě části.

Teoretická část (1 hodina na učebně), kdy si představíme základní termíny a postupy ve fotografii včetně nastavení vaší zrcadlovky.

Praktická část (2 hodiny) převede vše z teoretické hodiny do praktických příkladů.

Na konci našeho setkání budete vědět, jak na fotografii moderní architektury. Poté již bude záležet jen na Vás.

Délka workshopu jsou 3 hodiny.

Pohledy vzhůru - vysílač Žižkov

Pohledy vzhůru – vysílač Žižkov

Termíny fotokurzů

Termíny jsou vyhlašovány dle dohody a počasí.

V průběhu kurzu zažijeme procházku moderním Karlínem či Pankráci.

Ukážeme si jak správně koukat vzhůru a zachytit křivky moderní architektury tak, aby zaujaly oko diváka.

Představíme si základní informace, jak používat fotoaparát při fotografování moderní architektury.

Naším cílem bude se naučit správně používat fotoaparát nejlépe s širokoúhlým objektivem při pořizování fotografií moderní architektury.

Povíme si, jak správně exponovat, jak hledat správný úhel pohledu a mnoho dalšího.

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro všechny amatérské a poloprofesionální fotografy, kteří se chtějí zdokonalit v ovládání svojí digitální zrcadlovky.

Vyzkoušíme si pořizování fotografií moderní architektury.

Účastníci musí být pro úspěšné absolvování kurzu vybavení vlastním DSLR fotoaparátem (vhodný je širokoúhlý objektiv), stativem a chutí se něco nového dozvědět.

Účastník v ceně kurzu získává studijní materiály v elektronické podobě, které mu pomohou dosáhnout požadovaných výsledků.

Moderní architektura - Paříž La DéFense

Moderní architektura – Paříž La DéFense

JAK NA TO?

ZAVOLEJTE

na tel. č.: +420 602 533 168 a objednejte se na konkrétní termín a foto kurz – workshop.

PŘIHLASTE SE

do vašeho e-mailu, Vám zašlu potvrzený termín a detaily focení.

Těšte se na naše společné setkání plný nezapomenutelných zážitků a nově získaných zkušeností.

PO KURZU

Probereme vaše výsledky a povíme si, co lze ještě zlepšit.

TRÉNING

Pak už je vše na Vás. Pokud získané informace převedete do praxe, uvidíte jak se Vaše fotografie zlepší.

Rádi byste bližší informace k tomu, jak fotografování probíhá a co je třeba mít sebou.

Objednávejte

Na kurz se přihlásíte objednávkou prostřednictvím e-shopu.

Přihlašte se k odběru a shrnutí základních rad toho, na co nezapomenout, a na co dát při focení pozor, obdržíte vzápětí na váš e-mail.

Budu se těšit na osobní setkání.

Kontaktní formulář

Komentáře

comments