Foto vybavení & objektivy - VASFOTOGRAF.COM

Foto vybavení & objektivy

Kvalita digitální fotografie závisí na velikosti čipu, kompresi, ostření,
hloubce ostrosti a mnoha dalších faktorech

Používám profesionální foto techniku Nikon včetně objektivů té samé značky.
Patří sem Nikon Nikkor 14-24 mm f 2,8,  24-70 mm f 2,8  a 70-200 mm f 2,8.
Tyto objektivy jsou svými výsledky vyhlášeny a pomáhají mně dosáhnout toho nejkvalitnějšího výstupu pro Vás.
Patří k tomu nejlepšímu, co značka Nikon nabízí fotografům v kategorii zoom objektivů.

Foto objektivy

Objektivy jsou důležité při vytváření optických efektů. Každý objektiv je navržen pro určitý typ fotografií.
Používám několik profesionálních výměnných objektivů v závislosti na situaci a požadovaném stylu fotografie.

Nikon 70-200 mm f 2,8

Teleobjektivy se používají pro své zvětšení a hloubku ostrosti, kterou poskytují.
Prostřednictvím teleobjektivů fotografujeme vzdálené objekty.
Silnou stránkou teleobjektivů je nízká hloubka ostrosti, která zajistí rozostření pozadí tak,
aby byl ostrý pouze hlavní objekt, který je fotografován. Tyto vlastnosti jsou využívány
především u portrétu a při fotografování abstraktních předmětů, jako hlavních objektů fotografie, které mají vyniknout.

Nikon 14-24 mm f 2,8

Širokoúhlý objektiv poskytuje zajímavou perspektivu.
Objekty, které jsou blízké se jeví bližší a ty, které jsou daleko – působí vzdálenějším dojmem.
Tyto objektivy jsou velmi užitečné pro fotografování architektury, protože je možné fotografovat celé budovy z těsné blízkosti.
Interiérové fotografie pořízené tímto objektivem jsou ostré a fotografovanému
interiéru poskytují prostor. Širokoúhlý objektiv je také vhodný pro krajinu a abstraktní fotografii. Poskytuje fotografii perspektivu.

Makro objektivy

Makro objektivy umožňují fotografovat scénu z malé vzdálenosti od fotografovaného objektu.
Jsou využívány při fotografování květin, hmyzu a dalších drobných předmětů.
Mohou být použity pro vznik uměleckých fotografií malých detailů velkých a složitých objektů.
Makro objektivy mají menší hloubku ostrosti a umožňují tak dosáhnout rozostření pozadí stejně jako teleobjektivy.

 

NIKON D7000 ZKUŠENOSTI UŽIVATELE

Kvalitní uživatelsky přívětivá digitální zrcadlovka za rozumné peníze.

Nikon D7000 zkušenosti uživatele »